ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

  • ۰
  • ۰

مهمترین کنفرانس بلاک چین و ارزهای دیجیتال منطقه، با بهترین نام ها در زمینه بین المللی، در تاریخ 20 فوریه 2019 در استانبول ترکیه برگزار می شود.


سرمایه گذاران با بلاک چین و ارزهای دیجیتال ، مهندسین و متخصصان از ترکیه، اروپا، خاورمیانه و آسیای میانه شرکت خواهند کرد. تام لی، تحلیلگر وال استریت، کال ایوانس که یکی از پنج نام بزرگترین نامزدهای فوربز در زمینه کریستوآوران است، رئیس جمهور جمهوری دموکراتیک لیبرلند ویت و مدیر توسعه کسب و کار در بنیاد "ترون" در فهرست سخنرانان اصلی کنفرانس هستند.


شرکتکنندگان کنفرانس به بهترین متخصصان در زمینه بزرگترین انقلاب تکنولوژیکی و مالی قرن بیست و یکم گوش می دهند، فرصت های سرمایه گذاری خود را ارزیابی خواهند کرد و درک درستی از بخش بلاک چین خواهند داشت.


بیش از 5000 شرکت کننده از 20 کشور در این کنفرانس شرکت خواهند کرد و بیش از 10،000 نفر در حال تماشای زنده خواهند بود. سرمایه گذاران، کارآفرینان و متخصصان با هم بحث خواهند کرد تا بازار فعلی رمزنگاری ارز و آینده تکنولوژی بلاک چین را مورد بحث قرار دهند.

  • ۹۷/۰۹/۱۹
  • ارز مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی