ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

  • ۰
  • ۰

آیا شما بیت کوین را دنبال می کنید؟ آیا می دانید که این ارز دیجیتال در سال 2010 به ارزش کمتر از یک پنی رسید و تا نزدیک به 20،000 دلار در اواخر سال 2017 رسید و سپس در سال 2018 در یک سقوط آزاد به کمتر از 4000 دار رسید؟ پس چه اتفاقی افتاده؟ آیا مرده است؟ آیا می تواند  در سال 2019 زنده بماند؟


انفجار بیت کوین در ارزش در طول 2017 بیش از 1600 ارز جدید را راه اندازی کرد - و آنها به نظر می رسید مانند ماشین آلات پول نقد غیرقابل توقف ... تا زمانی که بیت کوین 83 درصد از ارزش خود را در سال 2018 از دست داده است. و بنابراین تقریبا همه آن اسپیناف ها. بیت کوین کش و بین کوین گلد هر 98 درصد کاهش مییابند، اتریوم و لایت کوین هر دو 93 درصد کاهش مییابند و دیگران، مانند بیت کانکت، 100 درصد ارزش خود را در سال گذشته از دست داده و به طور کامل بسته شدهاند. پس این پایان ارزهای دیجیتال است؟ آیا این فقط محو شد؟ آیا ارزهایی مانند بیت کوین در حال سقوط هستند، یا در سال جدید امید وجود دارد؟

  • ۹۷/۱۰/۱۵
  • ارز مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی