ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

  • ۰
  • ۰

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، نه تنها در اکوسیستم تکنولوژیکی، بلکه در اکوسیستم مالی و بشردوستانه نیز تأثیر فراوانی دارد. گیتس، با گسترش حمایت خود به تکنولوژی های ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین، در ویدیوی اخیری که ارزهای مجازی این توانایی را در اختیار فقرا در سراسر جهان قرار می دهد، بیان می کند.

در حالی که ارزهای مجازی حمایت خود را از یکی از ثروتمندترین افراد در جهان به دست می آورد، یک جادوگر برای ارزها است؛ گیتس در حال اجراست  در صورت مخالفت هایی که با ارزهای دیجیتال وجود دارد.

او در مصاحبه ای با بلومبرگ در سال 2014 گفت:

بیت کوین بهتر از ارز است، زیرا شما مجبور نیستید که از لحاظ فیزیکی در یک مکان قرار گیرید و البته، برای معاملات بزرگ، ازر بسیار ناخوشایند است.


در حالی که در طول فوریه 2018، گیتس در حال توجیه خطرات احتمالی بیت کوین بود:

ویژگی اصلی ارزهای دیجیتال ناشناس بودن آنها است. فکر نمی کنم این چیز خوبی باشد توانایی دولت برای پیدا کردن پول شویی و فرار از مالیات و تامین مالی تروریست ها، چیز خوبی است. در حال حاضر، ارزها برای خرید داروهااستفاده می شود، بنابراین این فناوری نادر است که موجب مرگ و میر در راه نسبتا مستقیم می شود.


  • ۹۷/۰۹/۱۷
  • ارز مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی