ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

  • ۰
  • ۰

در روز یکشنبه بیت کوین زیر 4000 دلار فروخت تا سقوط خود را در سال 2018 به فاصله قابل ملاحظه ای از بدترین بازار خود تجربه کند. ارزش سکه رمزنگاری بالا رده در روز دوشنبه به میزان 17 درصد کاهش یافته و به قیمت 3،523 دلار معامله شده ، به این معنی که بیش از 80 درصد از اکتبر 2017 که به حدود 20،000 دلار رسیده بود. همچنین، ارزش ده سکه دیگر، ضعف های قابل توجهی را ثبت کرده اند و Monero از دست دادن 21 درصد می رسد. با این حال، چیز ترسناک این است که هنوز نشانه ای وجود ندارد که نشان دهد فروش فروش تمام شده است.

با این حال، این فروش فعلی ارزهای دیجیتال در تاریخ بدترین نیست

سقوط جاری که در 15 نوامبر پس از هارذ فورک سخت بیت کوین کش آغاز شد، به این معنی است که بیت کوین در حال پیگیری است تا 93 درصد سقوط را در سال 2011 تجربه کند. همچنین 84 درصد از سال 2013 تا 2015 پس از فروپاشی Mt. مبادله رمزنگاری بروکس بروکس.

در شرایط دلار، آسیب بازار در این زمان حتی بدتر شده است. بر اساس اطلاعات موجود از coinmarketcap.com، رمزنگاری ارز بیش از 700 میلیارد دلار از ارزش پیک ژانویه از دست داده است.

با این حال، برخی  شرط می بندند که تقاضا از سرمایه گذاران نهادی به ثبات قیمت ها کمک می کند. بسیاری از مدیران پولی بزرگ به دلیل نگرانی در مورد امنیت مبادلات، ریسک قانونی و دستکاری بازار تصمیم گرفته اند که در حاشیه قرار گیرند.

  • ۹۷/۰۹/۰۶
  • ارز مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی