ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

  • ۰
  • ۰

قیمت ارزهای دیجیتال پس از چند روز تقویت دوباره ارزش خود را از دست دادند. در حال حاضر، کل اقتصاد معکوس، به شدت نزدیک به کاهش ارزش بازار 100 میلیارد دلار روانشناسی است. علاوه بر این، از زمانی که بازارهای جدید ما ارزهای دیجیتال را به روز می کنند، حجم تجارت جهانی از معمول کمتر است، و دارایی های معادل 11.5 میلیارد دلار در طول 24 ساعت گذشته معامله می شود.

قیمت های بازار رمز گشایی دوباره کشف می شوند، زیرا دارایی های 10 ارز دیجیتال بزرگ بین 2 تا 13 درصد در 24 ساعت خسارت دیده اند. در زمان انتشار، کل سرمایه بازار از تمام سکه های موجود 104.2 میلیارد دلار امروز است. در حال حاضر قیمت پایه بیت کوین در روز جمعه 3.8٪ و در هفته گذشته 2.8٪ کاهش یافته است. این به بیت کوین می دهد که قیمت جهانی در حدود 3،302 دلار است و ارزش آن در مبادلات معینی پایین است. علاوه بر این، هسته بیت کوین دارای ارزش بازار حدود 57.5 میلیارد دلار است که 55٪ سلطه نسبت به کل دارایی اقتصاد دیجیتال است.

ریپل پشت یر بیت کوین است، زیرا بازار با 12 میلیارد دلار جذب می کند و هر ریپل برای 0.29 دلار در هر سکه مبادله می شود.اتریوم دارای رتبه سوم است، اما بازارها از 4.6٪ پایین تر است و اتریوم برای 86 دلار برای هر علامت تجاری معامله می شود. امروز ستاره ای (XLM) چهارمین موقعیت را به دست می آورد، زیرا هر سکه برای یک قطعه 0.10 دلار معامله می کند. با این حال، در طول 24 ساعت گذشته، بازارهای XLM بیش از 7.5 درصد از دست داده اند. در نهایت، حاکم فعلی موقعیت پنجم، تسویه حساب پایدار (USDT) است که برای یک دلار آمریکا معامله می شود و یک بار در حالی که چندین پوند بیش از 1 دلار است.

  • ۹۷/۰۹/۲۴
  • ارز مجازی

نظرات (۱)

  • نگار خانم
  • زندگی شما حاصل انتخابهای شماست !
    اگر زندگیتان را دوست ندارید ،
    زمان آن است که شروع به انتخابهای
    بهتری نمائید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی