ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

ارزهای مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

  • ۰
  • ۰

طی ۲۴ ساعت گذشته، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در ادامه سقوط خود با حدود ۴ میلیارد دلار خروج سرمایه، از ۱۸۵ میلیارد دلار به ۱۸۱ میلیارد دلار رسیده است.

روز ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان)، در یکی از بدترین اصلاحات قیمتی یک روزه در تمام سال ۲۰۱۸، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در تنها چند ساعت بیش از ۲۷ میلیارد دلار کاهش یافت.


بیت کوین کش با ترکیبی از ارزش دو فورک خود یعنی BCHABC و BCHSV بیش از هفت درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است و قیمت BCHABC، که به عنوان زنجیره اصلی بیت کوین کش طبق نقشه راه آن محسوب می‌شود، با حدود ۱۵ درصد سقوط به قیمت ۲۵۰ دلار رسید.


کف ۴۸۰۰ دلاری برای بیت کوین؟

روز گذشته، ۱۶ نوامبر، یکی از تحلیلگران و تریدرهای مطرح ارزهای دیجیتال، با نام کاربری Crypto Rand از احتمال سقوط بیت کوین به قیمت ۴,۸۰۰ تا ۵,۰۰۰ دلار خبر داد.


این کاربر اذعان داشت از آنجایی که شاخص‌های تکنیکال سیگنالی مبنی بر وجود کف قیمتی در سطوح فعلی را ارائه نمی‌دهند، می‌توانیم سقوط قیمت به محدوده ۴,۸۰۰ تا ۵,۰۰۰ دلار را محتمل بدانیم.

  • ۹۷/۰۸/۲۷
  • ارز مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی